RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!

OptivitaNutrition

RadioKoksu #34

RadioKoksu #34 na żywo o 18.00

Wróć ...
Dodaj na Wykop Dodaj na Blip Dodaj na Flaker Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail

W tej audycji odpowiadamy


Japa
Czy będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia z Robertem na gali w spodku?
Newsy

Piotrek
Witam. W czasie cykli na prohormonach lub sterydach czasem lubi pojawiać się trądzik. Jak sobie z nim radzić?
Hardkorowa suplementacja

Czawaj
Hej chłopaki, wykonujecie kawał świetnej roboty! Pozdrówcie ode mnie Wojtusiatko i Siwusiątko- niech Nimfy bedą z nimi!
Pozdrowienia

Gabriel
cześć, mam poważny problem z mięśniami w odcinki krzyżowo-lędźwiowym, a mianowicie mam bardzo słabe mięśnie i bardzo szybko mi się męczą (nawet po paru minutach w pochyleniiu). Robert jakie ćwiczenia możesz polecić mi na to? Niedługo minie już rok jak mam z tym problem, więc nawet będe w stanie przyjechać tam do Ciebie do USA i to wyleczyć, bo jestem m.in Twoim wielkim fanem! Rozpierdolisz najmana jak gówno w worku foliowym! Pozdrawiam!
Trening

wikr
witam własnie rozpocząłem cykl na deca-durabolin, masa idzie zajebiście jednak mam problem gdyż mój penis nie może osiągnąć wzwodu i dziewczyna z którą jestem 2 lata chce mnie rzucić. pomocy !!!
Porady sercowe

KOKSU gorzów
Siema koksy! Mam wielką prośbę, mianowicie, czy moglibyscie rozpisać mi cykl na sterydach i wyslac na maila, bo założyłem się z kumplami o krate browara, ze do wakacji rozjebie mnie jak stodole po zniwach, a wiem że Wy się znacie. Póki co moje wymiary to wzrost 182cm waga 65kg biceps 33cm klatka 104cm Czy jest mozliwe osiągnąć takie rezultaty do wakacji, zeby przytyć z 40kg? Wychodzi 10kg miesiecznie. Jak mi pomożecie i wygram te browary to przy okazji wizyty Roberta w Polsce, podzielę się z wami! Pozdro, liczę na szybką pomoc. PS. radio jest zajebiste. Aha Robert, rozjeb tego Najmana jak najszybciej :)
Hardkorowa suplementacja

Arrabbiato
Widziałem jak on się rusza i nie mogę zgodzić się z tym, że nie ma lipy. Jest lipa! Wielka lipa Roberta Burneiki To słowa "trenera" , co Ty na to?
Newsy

Piotr
Chlopaki tragedia - mialem sie niedlugo zenic. Poszedlem z chlopakiami troche poszalec i wyladowalismy w klubie gogo - patrze a tam tanczy MOJA narzeczona. Najgorsze jest to ze to ona ma pretensje do mnie mowi ze dla niej to tylko praca a ja tam poszedlem dla rozrywkii to ja jestem winny.
Porady sercowe

Fijał
Siema Koksu. Jestem na cyklu muscle testa , stosuję go tak jak na etykiecie i nic nie działa. Jakaś ściema ten muscle tech , jestem zawiedziony bo lepiej działa zwykła kreatyna.
Hardkorowa suplementacja

Paweł
Pozdrowienia siema koksy nie wiem czy wiecie ale w wtorek WKS GRYF WEJHEROWO dodam ze trzecia liga chłopaki beda grac z Legia Warszawa 1/4 finalu Pucharu Polski pokonalismy juz 2 czołowe druzyny z ekstralkasy pokazalismy jaka jest Polska pilka nozna ze chołopaki ktorzy nauczyli sie grac na podwurku potrafia pokazac futbol ;;) życzcie nam powodzenia OBY NIE BYŁO LIPY!!!!!!!
Pozdrowienia

Tarkas
Pozdrawiam Mariana z BIelsko-Białej oraz całe miasto Poznań !!!! Od Tarkasa
Pozdrowienia

janek
Pozdro chlopaki jestescie zajebisci!!! Mam pewien problem i potrzebuje Waszej rady. Jestem z laska i mam jeden problem - strasznie wali baki. Normalnie jeszcze idzie wyrobic ale najgorzej jest jak posuwam ja od tylca albo wale jej patelnie a ona wtedy odkreca kurek z gazem - smród jak z padliny albo gorzej. Zawsze udaje ze nic sie nie stalo. Nie wiem jak jej na to zwrócic uwage bo jak sie obrazi to nie bedzie mi robic loda z miesiac. Zaznaczam, ze nie chce jej rzucac bo ciagnie jak odkurzacz a cycuszki jak marzenie.
Porady sercowe

Sewer
Robert pozdrów Seweryna z Prochowic
Pozdrowienia

paker
czesc chlopaki, cztery dni temu mialem hardkorowy trening klatki i dzisiaj dalej mam zakwasy, jak sie szybko zregenerować?
Trening

Piotrek
Witam serdecznie , mam problem z suplemetnami i treningiem , Choruje na łuszczyce i trening oraz suplementy negatywnie dzialaja na moja skore, lekarze upewniali że nie ma to wplywu jednak jest inaczej. Macie jakieś porady co moge zrobic lub jak cwiczyc by choroba nie dawała o sobie znac ,dzieki z gory i pozdrawiam
Odżywanie

dżemas
Witam chlopaki!;D Mam pytanie jestem ektomorfem mam 22 lata ogólnie masakra cwicze 1.5 roku i nadal lipa.Ulozylem diete kupilem gainera i moje pytanie brzmi czy Muscle Test jest w stanie mi pomoc wiecej dojebac masy? pozdrawiam i oczywiscie jestem polakiem ale Nie jestem za Najmanem...;D
Hardkorowa suplementacja

bobo
siema kupilem wlasnie muscle test zaczełem przegladac internet i wszyscy pisza ze to ostry koks !! ze trzeba oslony jakies brac i ze po cyklu trzeba cos na odblokowanie brac . Co o tym wszystkim myslicie i czy sa jakies suple z ktorymi nie mozna tego łączyc ??
Hardkorowa suplementacja

smallHW
Witam panowie. Jak ćwiczyć szybkość ? Jakiego sprzętu używać typu: lekie hantelek czy gruszki bokserskie. No i jakie suple do tego. Chodzi mi głównie o szybkość w sportach walki. P.S. Mój typ walki: Burneika by submission(ścisnął żebra i złamał kręgosłup)
Trening

tomaas
Siema karki. Mam pewien problem z dziewczyna , ktora chyba nabrala obrzydzenia do mojej osoby. Niestety czasem chodzi ze mna na silownie i podczas proby bicia rekordu wyciskania na plaskiej puscilem kleksa. Zasyfilem troche silownie i ucieklem... od tej pory nie mam kontaktu z dziewczyna :( Co robic ?
Porady sercowe

Szeroki z Głogowa
czesć Robert i Michał. Powiedzcie mi czy Muscle Test mogę połączyć z Creatyną i odzywką na masę.
Hardkorowa suplementacja

Gorzki
Witam, Powiedz mi Robert ile miesiecy przed zawodami zaczynasz redukcje? Ile kg mniej więcej przez ten okres zrzucasz? Ile gram białka i węglowodanów przyjmujesz na kg masy? Czym chronisz mięsnie przed spalaniem podczas redukcji, oraz czy ćwiczyśz na czczo , Czy robisz podkład jakiś przed treningiem cardio rano ?
Trening

Huszczi
Robert :) mój kolega LUDWIK nie chce chodzić na siłownię. Jest jak kurczak, powiedz mu, że niech robi bicki i je więcej.
Pozdrowienia

Jacek123
Siema chłopaki. Mam pytanie czy moge zbudować 3 cm w łapie w rok . mam teraz 42 chce dobić do 45 cm.ćwiczę ok roku. teraz mam zamiar zrobić 2 cykle na kreatynie i oczywiscie caly czas bede bral białko . tak więc czy możliwe jest zrobienie tych 3 cm ?
Trening

spinator
Czesc chłopaki! Mam taki nietypowy problem, poniewaz mam chore nerki i zawsze podczas ruchanka z moja laska zachciewa mi sie lać (sikać). Co zrobic zebym zachamowal pompe na sikanie i mógł cieszyć sie przyjemnym stosunkiem. Z gory dzieki! Pozdrawiam!
Porady sercowe

Komentarze

~bruno, Dodano: 2012-03-22, 14:56:08

Da się wrzucić pełny odcinek jeszcze raz ?

~gibson, Dodano: 2012-03-15, 10:00:09

heja, mozecie dodac koncowke audycji ?

~Mat, Dodano: 2012-03-14, 14:23:56

Robert cały Spodek będzie z tobą!! Pozdrawiam.

~nosit, Dodano: 2012-03-14, 03:45:20

troche przegieliscie pałe z tym patriotyzmem polak patriota zyje prawie 30 lat i jeszcze w/w nie spotkałem wiec jak to sie ma do tego o czym mówicie a moze za duzo sie naoglądaliscie TVN-u tam duzo takiej tępej propagandy panowie poprostu korzystacie z błędnych informacji... Pozdrawiam..

~Szajba, Dodano: 2012-03-14, 02:38:16

SIEMANO HK!!! CHce robic cykl na MUSCLE TEST i HYPER VOL 2. Kiedy bedzie dostepny HYPER 2 na twojej stronie??? Chialbym tez zebys pozdrowil moja dziewczyne Kasie i cala moja ekipe
więcej

Wspierają nas:

 
 
  •    
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!