RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!

OptivitaNutrition

RadioKoksu #27

1. NEWSY.

Zima w Polsce i zima w USA.

 

Dociekliwi sąsiedzi, którzy wszystko wiedzą najlepiej i wszystkiego zazdroszczą oraz ich mentalność.

 

2. SUPLEMENTACJA DLA POCZĄTKUJĄCYCH.

Robert i Michał opowiadają o tym jak zacząć przygodę z suplementacją. Co z czym jeść aby nie wyrzucić kasy w błoto.

 

3. PYTANIA OD WAS (lista poniżej).

 

4. PORADY SERCOWE (lista poniżej).

Wróć ...
Dodaj na Wykop Dodaj na Blip Dodaj na Flaker Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail

W tej audycji odpowiadamy


Itach
Czy to prawda ze jezeli chce brac odzywki (typu gainer) to musze mieć przynajmniej 3 miesiące stażu na siłowni? Bo jedni mówią ze musze a inni ze nie musze.
Suplementacja

Barth
Witam, pozdrawiam i od razu pytam ... jak to jest z tymi rybami w diecie ? Świetne wartości odżywcze, ale jakie ryby jeść i w jakich porach dnia najlepiej przy treningu popołudniowym ? I drugie pytanie, czy chudy twaróg + banan + odżywka białkowa WPC- WPI 30g to dobry posiłek przed snem ? Nie ma lipy !
Odżywanie

Błażej Karnecki
Robert ten twój hardkorowy grill co masz na ganku to jest na prąd czy na gas?
Newsy

Extr3m3
Robert gdybys dostal propozycje walki mma z pudzianowskim lub najmanem zgodzilbys sie ?
Newsy

Soldier
ile musiałbym ćwiczyć żeby brzuch był bardzo widoczny
Trening

Adrian
Cześć Robet . Mam pytanie bo nie wiem co robić . Chciałbym mieć taki dobrze wyrzeźbiony brzuch. CO robic ?
Trening

Maniu
Witajcie chłopaki. Czy rowerek stacjonarny ma wpływ na spalenie oponki z brzucha, czy tylko wpływa na rozwijanie mięsni nóg. Pozdro dla Michała i Robo !!!!
Trening

Elvis
Pytanie do Roberta i Michała. Chłopaki poradźcie jaka będzie najskuteczniejsza forma kreatyny przy robieniu suchej masy mięśniowej? I co powiecie o takim środku jak Beta-alanina? Pozdrawiam!
Suplementacja

Zając
Siema, mam takie pytanie otóż co kupie jakieś sulpe to mama wszystko mi wysypuje do kibla, bo myśli, że to są prohormony. Może byś jej wytłumaczył, że suple trzeba wpierdalać. PS 100% szacunku w twoim kierunku ;)
Porady sercowe

Emil
Siemasz Koxy! Jestem Emil Nowakowski, 2lata temu ruchałem taka Karoline na mazurach w jeziorze przezycie mialem zajebiste :D koledzy mi zazdroscili i wogóle, tylko ostatnio sie dowiedziałem że ona miała tak samo na nazwisko jak ja czyli Nowakowska ! :/ Co mam zrobic?
Porady sercowe

sew
Siema Koksu, siema Michał. Sprawa jest z pozoru prosta. Co byście zrobili na moim miejscu? Typek w szkole wziął moją laske i siłą wciągnął do kibla zaczął ją macać i ją pocałował, chociaż ona nie weszła tam z własnej woli. O wszystkim mi powiedziała, szymon bo tak mu na imie daje jej dwuznaczne propozycje ruchania czy żeby odwiedziła go w domu, najlepsze jest to, że dobrze wie, o tym, że jest zajęta . Pójde mu naje**ać, wiem gdzie mieszka, wiem, że jest cwelem. Czy na moim miejscu poszlibyście do niego pod dom i mu poprostu zajeba**i czy skołować numer do niego i sie z nim ustawić na parkiecik jak facet z "facetem" ? Jestem mega wkur**iony, że takie ścierwo chodzi po świecie, testosteron juz podskoczył na maxa. I tylko czekam na koniec roku szkolnego, żeby ten frajer nie robił jej dymu w szkole jak mu nakopie. Możecie pozdrowić tego typka środkowym palcem ode mnie? Postawcie się na moim miejscu pewnie też nie stalibyście z opuszczonymi głowami i pozwalali na takie coś. Pozdro
Porady sercowe

Jano
Siemano radiokosu, mam na imię Janek od 2 miesięcy biorę Humanobol a poprzednio brałem ruską metę od kilku dni zuważyłem że zmniejszył mi się lulok ( członek ). Moja Zośka od dwu dni nie chce się ze mną pukać mówi że nie spełniam jej oczekiwań i że mój luloka nie przyjemnie pachnie. Co mam robić? pomóżcie proszę!
Porady sercowe

Bartek
Siema mam 24lat od 3 lat jestem z laską . Problem polega na tym ze ona ma siostre ktora jest ostro na mnie napalona !! ostanio na wigili gdy siedzilismy przy stole wsadziła mi ręke w spodnie i zaczeła mi masować jaja a tydzien temu byłem nawalony i obciągneła mi w kiblu .Najlepsze w tym wszystkim jest to ze za miesiac ta laska bierze ślub z moim najlepszym kumplem . co mam robic ?? mam mu powiedziec o tym ze to zwykła szamta ???
Porady sercowe

Lulek
Witam Michale i Robercie ! Chciałbym dowiedzieć się jak powinien wyglądać prawidłowo ułożony zestaw planów treningowych na cały rok. Tzn ile miesięcy powinniśmy ćwiczyć siłowo , na masę , a na koniec rzeźbę . Czy taka kolejność treningów jest prawidłowa ? I ile miesięcy na każdy z treningów powinienem poświęcić ? POZDROWIENIA :)
Trening

Paweł Jabłoński
Robert ćwiczę już 8 miesięcy po 5 razy w tygodniu bez opierdalania się i stosuję tylko suplemęty i to duże ilości! na razie cały czas rosnę. zastanawiam się czy uda mi się zrobić na suplach 50cm w bicku. na razie mam 45cm. jak sądzisz? z resztą ćwiczyliśmy w warszawie to wiesz jaką mam budowę ciała. no i kiedy najlepiej zastosowac suplemęty na recepę? pozdrawiam
Hardkorowa suplementacja

BlackDevil
Cześć Michał. Opowiedz nam coś na temat The Choice Project. Pozdrawiam ;-)
Odżywanie

Martyna
Robert jakiego spalacza używasz? Co myślisz o clenbuterolu? A propos poprzedniej audycji. Jeśli chodzi o potliwość , to skutecznie zmniejsza ją sok z cytryny , na czczo szklanka wody z sokiem z połowy cytryny. Cytryna zawiera składniki obkurczające gruczoły potowe. Owych składników nie zawierają inne cytrusy. Mąka ziemniaczana doraźnie , talk lub na stopy tlenek cynku- do dostania w castoramie.
Hardkorowa suplementacja

Matys
Witam szanownych panów :) Mam taki mały problem, nie wiem jak się do tego odnieść,ale jakos zacznę ;] mam problem z tak jakby symetria srodkowej czesci ciala ,czyli klata , z jednej strony wiecej widac tych miesni ,a z drugiej troche mniej, po prostu asymetria .... macie na to jakiś sposób ,albo coś co by mnie uspokoilo ? :) Z góry dziękuję za odpowiedz.Pozdrawiam.
Newsy

Scooby
Cześć, mam takie pytanie mam 18 lat warze 60 kilo, 170 wzrostu chciałbym zrobić trochę masy mam dietę, staram się jeść dużo ryb, kurczaka ryżu, makaronu itp. ale trudno jest mi przybrać na wadze i tak samo ja stracić a chciałbym troche więcej warzyć, morze jakieś odżywki, co byś mi mógł poradzić, morze jakieś białko albo kreatyna morze coś innego proszę o pomoc. pozdro dla Roberta i Michała
Odżywanie

Napisz komentarz

Wspierają nas:

 
 
  •    
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!
  • RadioKoksu - najbardziej hardkorowe radio!